onsdag 29 juli 2015

Video: Till minne av Macke Wicander

Häromdagen nåddes vi av de tragiska nyheterna att Macke Wicander gått bort. Macke debuterade vid 49 års ålder i veteranklassen i Classic Bodybuilding på Tammerpokalen 2015. Med en fantastisk fysik och en sympatisk blick tog han hem förstaplatsen. Den här videon visar Mackes fria program under Tammerpokalen 2015 och vi tillägnar den till minne av Macke. Våra djupaste kondoleanser till hela familjen i deras stund av sorg och saknad. Vila i frid Macke.


5 kommentarer:

  1. Tack för den fina bilden på min pappa. Kommer att kolla på den så länge de går att se.
    Han va så otroligt stolt över guldet han tog. Tack igen för allt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var det minsta jag kunde göra Maria. Din far verkade vara en riktigt fin man, det syntes i ögonen. Jag beklagar verkligen det som hänt er och jag hoppas ni även finner tröst i all sorg. Han var verkligen värd den pokal han tog hem. Videon kommer inte tas ner så länge jag kan rå för det.

      Varma hälsningar,
      Erik

      Radera
    2. Om du bara visste hur mycket denna video betyder för mig... alla känslor som inte går att hålla tillbaka varje gång jag ser den. Från djupet av mitt hjärta tackar jag dig Erik.

      Radera
    3. Jag förstår att det är mycket sorg i era hjärtan, men jag beundrar samtidigt att ni rymmer så mycket kärlek däri - trots en så omtumlande händelse. Tack för att ni visar sådan värme, det är beundransvärt.

      Kram,
      Erik

      Radera